מינויים

שתי רופאות קודמו לתפקידי ניהול במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה

ד"ר רוקסוליאנה אבדאח-בורטניאק מונתה למנהלת השירות החדש לממאירויות בנשים וד"ר דנה בראון שחף מונתה למנהלת היחידה להרדמה נוירוכירורגית

מימין, ד"ר אבדאח-בורטניאק, מנהלת השירות לממאירויות בנשים וד"ר בראון שחף, מנהלת היחידה להרדמה נוירוכירורגית, רמב"ם

המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה הודיע השבוע (ב') על שני מינויים חדשים: מנהלת שירות חדש בתחום האונקולוגיה לנשים ומינויה של מנהלת חדש ליחידה ההרדמה הנוירוכירורגית.

ד"ר רוקסוליאנה אבדאח-בורטניאק, רופאה בכירה ביחידת הקרינה במערך האונקולוגי, מונתה למנהלת השירות החדש לממאירויות בנשים. דר' אבדאח-בורטניאק היא מרכזת תחום הקרינה בממאירות גינקולוגית (כולל ברכיתרפיה), בגידולי שד, קרינה בילדים וקרינה תוך ניתוחית. היא מרצה קלינית בפקולטה לרפואה בטכניון וחברה באיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה וכן באיגוד האמריקאי לרדיותרפיה ובקבוצת הרדיותרפיה של האיגוד האירופאי למחקר ולטיפול בסרטן.

ד"ר דנה בראון שחף, רופאה בכירה במחלקת ההרדמה בקריה, מונתה למנהלת היחידה להרדמה נוירוכירורגית במקום ד"ר אליוט יוסים.

ד"ר בראון שחף סיימה לימודי רפואה בהצטיינות ב-2004 בפקולטה לרפואה של הטכניון. בנוסף, למדה לתואר דוקטור לפילוסופיה בפקולטה לרפואה במסלול ישיר בטכניון בגנטיקה של האדם וביולוגיה מולקולרית. סיימה התמחות במחלקת ההרדמה הרמב"ם ב-2013 והיא גם אחראית על תכנית ההתמחות ועל הוראת הסטודנטים במחלקה זו.

בקיץ 2015 סיימה ד"ר בראון השתלמות בהרדמה לניתוחים נוירוכירורגיים מתקדמים וניתוחי עמוד שדרה בבית החולים המרכזי בטורונטו, קנדה. השתלמה במחקר בסיסי קליני בתחום הפעילות החשמלית של המוח כסמן המנבא התפתחות נזק מוחי איסכמי תחת הרדמה כללית ועוסקת במחקר המבוסס על נושא זה בסיוע מענק בינלאומי.

נושאים קשורים:  מינוי,  ד"ר רוקסוליאנה אבדאח-בורטניאק,  ד"ר דנה בראון שחף,  רמב"ם,  חדשות
תגובות